Madelaine Pavlidis banner

Madelaine Pavlidis banner

torsdag 17 maj 2018



Valet 2018

Jag är leg. sjuksköterska med över 37 års erfarenhet av arbete från olika specialiteter i hälso- och sjukvården.

Varför företräder jag Liberalerna?
Som socialliberal är Liberalerna det självklara valet. Vi ska ha stor frihet att forma våra egna liv, men samtidigt ska samhället erbjuda ett starkt skyddsnät när det behövs. Liberalernas sociala välfärdspolitik är stark och ska förbli stark.

Jag vill fortsätta att vara med och förändra vården. Nu söker jag ditt förtroende att driva mina frågor i regionfullmäktige (landstingsvalet) region Östergötland.

I valet 2018 står jag som kandidat, nummer 3, på Liberalernas landstingslista, Linköpings valkrets. Jag står även på Norrköpings och Motalas landstingslistor. 

Här kan du läsa mina socialliberala tankar. Jag representerar Liberalerna, men uttrycker här mina egna åsikter i eget namn. 

Följ mig gärna på  Facebook där jag oftare skriver inlägg.
www.facebook.com/MaPavlidis



Nuvarande politiska uppdrag för Liberalerna:
– Ledamot i Regionfullmäktige
– Ledamot hälso- och sjukvårdsnämnden
– Nämndeman i förvaltningsrätten







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar